Gradnja

S konkretnimi gradbenimi deli na primorskem delu trase so se prvi soočili v Podbrdu. Podjetje grofa Giacoma Ceconija je namreč že leta 1900 pričelo v osi predvidenega Bohinjskega predora s kopanjem t. i. raziskovalnega rova. Dela na preostalih delih trase bodoče Bohinjske železnice so bila oddana spomladi leta 1903. Odsek od Podbrda do Šempetra je bil razdeljen na devet delov: prvih pet — od Podbrda do Ajbe — je gradilo dunajsko podjetje Redlich in Berger, ostale štiri do Šempetra pa italijansko podjetje Sard in Lenassi.

Največ težav je povzročala gradnja odseka od Podbrda do Grahovega, kjer so morali zaradi plazovitega in vodnatega terena zgraditi kar 8 mostov, 33 propustov in 6 predorov. Najpomembnejši in še danes najbolj občudovani objekti na celotni Bohinjski progi so Bohinjski predor, viadukt Idrijca v Bači pri Modreju in Solkanski most.


Predhodna stran
Začetna stran
Naslednja stran